środa, 12 czerwca 2019

Powrót + Summer Bucket List

Hej...

Ja wiem, że jestem wspaniała ciągle dochodze i wracam. Kto wiedział, że wrócę? Hmm ile wytrzymałam? Wow 4 miesiące mój osobisty rekord XD

Cóż blogsfera trochę podupada, a mi sie smutno robi. Więc skoro są wakacje (a ja pewnie nigdzie nie pojade ;_;) to postaram sie pisać regularnie.


O jacie na polu są 32 stopnie help. Dobra wiele osób robi Summer Bucket List, ja nigdy tego nie robiłam, ale co mi tam.

1. Pisać regularnie na blogu
2. Zrobić wreszcie z pokojem
3. Robić jakieś ładne zdjęcia lps i wgl
4. Nauczyć się jeździć na desce
5. Pójść kilka razy na basen
6. Zadbać w końcu o siebie (każdy wie ze jedzenie w nocy zamiast w dzień jest nice)
7. Ograniczyc cole
8. Odnowić kontakt z frendami
9. Zrobić jakiś fauny wygląd bloga
10. Dopraciwa książkę na wattpadzie
11. Wbić 20 lvl na MSP
12. Wbić 75 lvl na momio
13. Zacząć biegać (hehe raz na tydzień)
14. Spędzać mniej czasu na telefonie
15.  Czesciej przebywać na podwórku
16. Podwyższyć samoocenę (jeżeli to sie uda to nice)
17. Zaprosić paczkę na noc
18. Zaprzyjaźnić sie z kimś z klasy
19. Uprawiac wiecej sportu
20. Skończyć pisać piosenkę

Ogólnie to jaką macie średnia? Ja 4.19... Wiem słabo... Na oewno w 7 pójdzie mi lepiej (Juz to widzę)
Dobra to tyle na dziś bye bye

4 komentarze:

  1. Ja też pewnie nigdzie nie pojadę [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się w sumie spodziewałam. Na wakacje wszyscy wracają. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia z postanowieniami! :D Tak, wypadałoby samemu zabrać się za pisanie notek... :')

    OdpowiedzUsuń