wtorek, 5 czerwca 2018

#31 Galaxis i Karmel- special na (ponad) 2000 wy艣wietle艅 馃挅

~~~~~~~~~~~~~~~~Witajcie!~~~~~~~~~~~~~

Dzisiaj bez przed艂u偶ania robi臋 special o tym dlaczego, przez kogo pisze.

Wi臋c tak to wszystko przez Karmel i Galaxis dobrze wam znane dziewczyny z blog贸w cherry-lps.blogspot.com i galaxislpsblog.blogspot.com chyba ka偶dy je zna? Kiedy czyta艂am w grudniu blog Moniki i Aleksy poczu艂am 偶e naprawd臋 chce pisa膰 o LPS ale ba艂am si臋 偶e to mi minie 偶e nie b臋d臋 si臋 ju偶 tym interesowa膰 偶e wybior臋 lalki koniki filly do zabawy co艣 co nie b臋dzie mia艂o z tym nic wsp贸lnego. Jednak przez te kilka miesi臋cy petki sta艂y si臋 pasj膮. Gdybym nie przeczyta艂a ich blog贸w tylko np m贸j 艣wiat LPS lub july to by mnie tu nie by艂o bo to od nich poczu艂am to 偶e one to kochaj膮 i to jest ich pasj膮 i 偶e nie obchodzi ich zdanie innych. Tak jak dla wielu os贸b w pisaniu jest/by艂a SuzannaGinger (Iga) to dla mnie s膮 Karmel i Galaxis (Monika i Aleks)

Na dzi艣 to tyle


~~~~~~~~~~~~~~~~Narazie~~~~~~~~~~~~~~

6 komentarzy:

  1. Mnie po cz臋艣ci do powrotu r贸wnie偶 zainspirowa艂a Galaxis i jej akcja #RatujmyLPSoweBlogi. <3

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ojej mi艂o mi to s艂ysze膰 x3 ♥. Ciesz臋 si臋 bardzo, 偶e ci臋 zainspirowa艂y艣my 馃槃 ♥!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez administratora bloga.

      Usu艅
  3. Omgg, zrobi艂o mi si臋 mega mi艂o <3 Nigdy w ca艂ym moim kr贸tkim 偶ywocie nie przypuszcza艂abym, 偶e mog艂abym si臋 sta膰 dla kogo艣 inspiracj膮 ♥ Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa!! ^^
    Trzymaj si臋 i pisz dalej :*
    Przepraszam, i偶 tak p贸藕no pisz臋 komentarz, natomiast mia艂am ma艂膮 przerw臋 w 艣wiecie LPS, natomiast, alleluja, znowu powr贸ci艂am. Ciekawe tylko na jak d艂ugo...?
    ~Galaxis♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie martw si臋, LPS s膮 i moj膮 pasj膮 i naprawd臋 je kocham xD
    Ale rozumiem, ka偶dego inspiruje kto inny. Dla mnie by艂y to w艂a艣nie July i Iga2000, a dla Ciebie Galaxis i Karmel ^^

    Pozdrawiam,
    ~Julie

    OdpowiedzUsu艅