środa, 29 sierpnia 2018

Pet city renowacja

Cześć dzisiaj opowiem wam o mieście w którym mieszkają moje pet shopy. Pet city. Miasto otwiera brama (moje drzwi) która jest zamykana o 21:00 a otwierana jest o 08:00. Następnie jest wielki ratusz (szafa) w którym znajdują się wszystkie ważne rzeczy burmistrza którym jest Serduszka (jeśli czytacie wspólnego bloga to na mojej sesji jest jej zdjecie- królik). Następnie jest bardzo duże pole w którym wszystkie pet shopy w wieku szkolnym. (Biurko) następnie znajduje się kino (telewizor) w którym każdy może wybrać co chce oglądać i kino jest darmowe. Blisko kina jest biblioteka publiczna (regał) w której można wypożyczyć najróżniejsze książki. Później mamy szkole i mały miejski sklepik. (Wszystko pod grzejnikiem). Szkoła jest laczana coś w stylu że cała podstawowka ma razem, liceum razem. Na samym końcu miasta znajduje się plac zabaw na którym dzieciaki bardzo chętnie spędzają czas. Blisko pet city jest sąsiednie miasto (pokój moich rodziców) jedzie się do niego 1,5h nazywa się Petkowice.


Pa

7 komentarzy:

  1. Śliczny masz miasto <33 Mi by się to w pokoju nie zmieściło xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się zgadza, widziałam na własne oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł żeby zrobić z mebli i własnego pokoju miasto dla petków ;D! No i wgl świetne miasteczko :3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, jak ja ubóstwiam czytać posty o miastach <3 Zrób dalszą częśćććć!!
    Ps: Petkowice? Nazywa się identycznie jak moje miasto XD :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok zrobię <3

      Serio? Ja przerobiłam nazwę mojego miasta xd

      Usuń