wtorek, 13 lutego 2018

8) Konkurs

Hejka!


Dzisiaj postanowiłam zrobić konkurs polegający na:

1. Zrobienie zdjęcia lpsesa na polu
2. Wysłanie zdjęcia na adres misiakperelkawiki@onet.pl
3. Czekać na wyniki


A nagrody to uwaga uwaga

1 miejsce

A) napisanie jednej notki na moim blogu lub ja na twoim
B) dyplom na twojego bloga
C) 27 komentarzy na twojego bloga
D) zaopserwowanje twojego bloga
E) coś co będziesz chciała (muszę się na to zgodzić)
F) notka polecajaca bloga
G) dedykacja opowiadania (już wkrótce)

2 miejsce

A) dyplom na twojego bloga
B) 17 komentarzy
C) zaopserwuje twojego bloga
D) coś co będziesz chciała (muszę się zgodzić)
E) dedykacja opowiadania 

3 miejsce

A) dyplom
B) obserwacja bloga
C) 7 komentarzy
D) coś co będziesz chciała (muszę się zgodzić)

Wyróżnienie

Dyplom


I to tyle


Zayo Eh zapomniałam pewnie nie napiszę do dnia kobiet więc macie dziewczynki Wiersz z internetu 'P' bo jesteś 'piękna' jak bogini 'E' bo jesteś 'eklerek' , jak ciasteczko 'R' bo jesteś 'rabusiem' mego serca 'F' bo mam 'fioła' na twoim punkcie 'E' bo wprawiasz mnie w 'ekstazę' 'C' bo 'całować' cię można całą noc 'T' bo 'tęsknie' za tobą




Edit mówiąc pole miałam na myśli ogród drogę działkę co kolwiek byle na zawnatrz

10 komentarzy:

  1. Ou,chyba wezmę udział B) Uwielbiam konkursy! Na polu?... A może być w ogrodzie? *Mieszkam w mieście i najbliższe pole mam na jego drugim końcu* Zajrzyj proszę na mojego bloga,bo tam jest dość ważna notka :)
    Juli$ z bloga juliandlps.blox.pl
    PS.Super nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że może :) i już wpadam i komentuje

      Usuń
    2. O i dziękuję za opinie o nagłówku

      Usuń
  2. Ej co to ma znaczyć xd?! Ukradłaś mi pożegnanie x,d. Pe wezmę udział xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to nie ja je wymyśliłam? O_O chodziło mi pogłowie xD i chyba naduzyważ xd karmelku

      Usuń
    2. niby czemu nadużywam xD? Nawet nie jest w każdym poście xd. Aha i zdj może być przerobione?

      Usuń
    3. Może być gluptasku ale u mnie nadużywaz

      Usuń