piątek, 7 września 2018

Postanowiłam zrzucić swoje LPS z balkonu bo mi się nudziło...

Hejka

Ktoś kojarzy te rzeczy co jest napisane dzień misiac rok kolor oczu i się wybiera co ci wyjdzie? Nwm jak to się nazywa. To ten postanowiłam zrobić takie z LPS.

Pierwsze piszemy postanowolam

Dzień urodzenia
1-10. Zrzucic swoje lps
11-19. Wyrzucic cala kolekcje
20-29 . Oddac całą kolekcję lps
30-31. Ugotować wszystkie petki

Miesiąc urodzenia

Styczeń: Ponieważ kolezanka
Luty: gdyż zawalilam
Marzec: bo mama
Kwiecień: bo rodzice
Maj: ponieważ ksiadz
Czerwiec: gdyż wakacje
Lipiec: przez kota który
Sierpień: bo moje radio
Wrzesien: w (z) kuchni
Październik: z (na) balkonu (ie)
Listopad: bo bylo
Grudzień: bo święta

Rok urodzenia

2000 (minus) - powiedział że to zło.
2001-2006 - bo mi się nudzilo
2007-2009 - zawaliła test z matmy
2010+ - bo jestem zła



Wiem że to wyszło źle. Piszcie ci wam wyszło mi postanowiłam zrzucić swoje LPS z balkonu bo mi się nudzilo

5 komentarzy:

  1. Oddać całą swoją kolekcje lps gdyż wakcje zwaliłam test z matmy xDD
    Po tytule dostałam zawału xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD

      O nie jestem odpowiedzialna za zawał 11 latki pora umrzeć xD

      Usuń
  2. Wyrzucić całą swoją kolekcję ponieważ koleżanka bo mi się nudziło. Że co XD??

    OdpowiedzUsuń
  3. "wyrzucić całą kolekcję bo rodzice bo mi się nudziło"
    pomysłowe ;p

    OdpowiedzUsuń