sobota, 2 czerwca 2018

Recenzja 馃挅

Hejoooooo ludzieeeeeeee pom贸偶cieeeee jaaaaa mammmmm 11 lattttt i chce mi si臋 bawi膰 LEGO czemu ja jestem wiecznym dzieckiem?

Eeee o czym mia艂 by膰 ten post kurde nie wpisa艂am tytu艂u dobra to ja napisz臋 co u mnie (mo偶esz zjecha艂 na d贸艂 lps'owa kolekcjonerko xd)

Wi臋c tak boje si臋 偶e jestem zagro偶ona z matmy jaki艣 kole艣 my艣li 偶e 艣ci膮ga艂em na matmie e w艂a艣nie jem fajne kwa艣ne co艣 w sprayu o smaku truskawek (to jest dobre xd) e i przypomnia艂am sobie w艂a艣ciwie o czym mia艂 by膰 ten post o pluszaczkach z nowego serialu i o recenzji serialu i tyle xd

Co艣 mi si臋 dzieje z blogerem i nie mg dodawa膰 zdj臋膰 wi臋c tak szybko i kr贸tko dzisiaj

Wi臋c w hopsie (w smyku pewnie te偶) s膮 pluszaczki z nowego serialu LPS ja widzia艂am tylko Jade Roxy i Bev kosztowa艂y 60 z艂

Serial jest bardzo ciekawy ale szkoda 偶e trwa tylko 25 minut i przez niego zachcia艂o mi si臋 ogl膮da膰 my little pony xd

Pa

7 komentarzy:

  1. Awww te pluszaczki s膮 takie cudne *^*. Chc臋 tego czarnego kotka >.< ♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te偶 chc臋 tak jak Karmel Jade <3 Te偶 napisa艂am tego recenzje :p xD

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zaczn臋 robi膰 odpowiedzi w po艣cie od kiedy艣 tam xd ja te偶 ja najbardziej chce i wymusz臋 te pieni膮dze od rodzic贸w ona jest taka sweeet

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie chc臋 nic m贸wi膰, ale 11 lat to taki wiek, kiedy bawienie si臋 zabawkami jest bardziej ni偶 normalne... xd
    Musz臋 znale藕膰 w internecie ten serial! A pluszaki s膮 przes艂odkie. Chcia艂abym wszystkie, ale strasznie to drogie. :c

    OdpowiedzUsu艅