wtorek, 31 marca 2020

Cześć...

 Cześć wam, trochę mnie tu nie było, przez ten czas sporo się pozmieniało heh. Tak szczerze, nie wiedziałam jak zabrać się za tego posta, więc będzie on trochę na spontanie. Cóż, czy to może wyjść dobrze? Wątpię, ja i spontaniczne pisanie, to nie jest zbyt dobre połączenie, ale trudno, zaczynajmy.

Ostatnia notka została dodana w czerwcu, obiecałam w niej systematyczne pisanie, trochę nie wyszło, co nie? Jednak to nie było tak, że ja nie chciałam pisać, bo chciałam. Aczkolwiek nie wychodziło mi to, próbowałam napisać post na święta, na urodziny bloga, ale nie podobały mi się lub nie dokończyłam ich na czas.

Sporo się u mnie po zmieniało, przez ten czas. Zaczęłam rozwijać swoje zainteresowania, takie jak aktorstwo, czy też pisarstwo. Przestałam się prawie przejmować opinią innych, prawie. Zaczęłam pisać na wattpadzie, z czego jestem bardzo dumna. Wiele osób twierdzi, że mój styl pisania zmienił się na lepsze, jednak nie mnie to oceniać.

Ale hej! Nie zapominajmy, że po drugiej stronie wciąż ta sama dziewczyna co kiedyś, tylko nieco starsza. Nadal mam swoje petki i ani myślę się ich pozbywać. Żeby ten post nie był taki sztywny, macie tu zdjęcie, które zrobiłam kilka miesięcy temu hah



Na dziś to tyle, postaram się wkrótce coś jeszcze napisać. A wy, trzymajcie się i nie zwariujcie na tej kwarantannie XD

See you

4 komentarze:

  1. Trzymaj się tam! <3
    ~Trochę Wyrosłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktorstwo i pisarstwo? No nieźle! Czy prowadzenie bloga popchnęło Cię trochę w stronę pisania? Mam nadzieję, że tak :) Trzymam oczywiście kciuki za Twoją realizację w nowych pasjach!

    Żywię nadzieję, że będziesz pisać częściej. Kto to mówi! Galaxis, której absencję oblicza się nie w miesiącach, ale latach... XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet po tym jednym poście widzę zmianę w Twoim stylu pisania, i to zdecydowanie na lepsze. :o Mam nadzieję, że niedługo coś jeszcze napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz jak masz ochotę, a czy jest chaotycznie i z sensem to nieważne. Zawsze sobie to powtarzam. xD <3

    OdpowiedzUsuń