niedziela, 11 lutego 2018

Special na 200 wyświetleń

Hej cześć i czołem!

Co tam u was? U mnie dobrze po pierwsze nareszcie jestem zdrowa po drugie FERIE się zaczęły i uwaga uwaga nie wchodziłam na bloga dwa tygodnie i w tamtym tygodniu było 30 wejść na bloga :)

Dobra jako iz nie wiem o czym napisać zrobię special na 200 wyświetleń ( było by pewnie trzysta ale mam odliczone swoje) następny będzie na 500 i 1000 wyświetleń oraz na 50 notkę (następna będzie mieć numer)  a specjałem będzie uwaga uwaga 12 faktów o mnie.
                         1.  12 to moja szczęśliwa liczba
                              2.  Kocham psy i wkrotcr będę mieć o nich bloga

                     3. Mam dwa collie i jednego zgubionego shorhaira 😿😭
4. Mam trzy najlepsze przyjaciółki 

Coś mi się popsuło więc nie dodaje już zdjęć 

5.Kiedyś myślałam że mam na drugie imię Alicja i straszyła tym kolegę który myślał że jestem Alicją z krainy czarów (1 klasa)

6. Lubię Blythe (nie zabijajcie !!!!)

7. Wolę nowsze pet Shopy niż starsze ze względu na to że mają żywsze kolory

8. Moje ulubione kształty to  pandy, chomiki, rybki, króliczki a z popularnych to spaniel

9. Moje ulubione blogerki to Galaxis Karmel Mcreaturesworld cytrusem i tajemniczy świat lps (znam jeszcze jedna ale nie zbyt fajnie pisze) o i jeszcze eee Jakto się pisze Julie 

10. Moje ulubione lpstuberki to galaxis karmel thepuding i thenatkalps

11. Mam lpsowe snapchata ( nazwa Wiki lps)

12. Mam kota psa i króliczka 


Fiuu to koniec yay to papa

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudy wogule nie umiesz pisać a te fakty są glupie kogo obchodzi twój Snapchat jakie masz zwierzęta kogo oglądasz czy kogo czytasz i bardzo fajnie że zgubiłam tego shorthaira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubilas pff głupia korekta

      Usuń
    2. Wiesz,a ty się od niej odwal,bo pisze super notki,a jak ci się nie podobają,to nie czytaj.I tak,może właśnie wielu ludzi to obchodzi.I myślę,że nie jesteś wyżej,niż w podstawówce,jeśli nie wiesz,że w internecie się nie obraża,bo tego uczą w 3 klasie.Tak,a jakbyś ty zgubiła np.500 zł,to jakbyś się czuła jakbym powiedziała,że bardzo fajnie,że je zgubiłaś. Twojej gramatyki i interpunkcji nawet nie komentuję.

      Usuń
    3. Jezus Juli$ ja zapomnialam jak się nazywasz a ty jesteś taka super twój blog jest świetny dzięki za obronę a ty nikt ważny weź się odczep jak ci się nie podoba to sam spróbuj napisać bo to nie jest łatwe

      Usuń
  3. Jej, cieszę się, że podoba Ci się mój blog. <3
    Chyba jesteś jedną z nielicznych osób, które wolą nowe LPS. Mnie też się one podobają. :D A Blythe nie są wcale takie złe. Zwłaszcza te pełnowymiarowe i zcustomizowane przez ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jest złego w nowych LPS że tak spytam są słodkie żywsze stare też są fajne ale dla mnie są wszystkie na równi oprócz mojego pierwszego pet shop zestaw który jest naj naj wyjątkowe życzenia a twój blog jest super

      Usuń