czwartek, 25 stycznia 2018

Koniec ze starymi blogami

Hejka jestem poprostu supermegahiperduper wściekła!!!
Dlaczego a dlatego że większość littlest pet shopowych blogerek zaczynało na Onecie kojarzycie ulice lps olke pia(pozdro galaxis) platformę mieli zamknąć dopiero w sylwestra ale koniec z tymi blogami czy nie mogli sprzedać tej platformy? Nie wiecie o co mi chodzi? To popatrzcie!
To jest koszmar na prosbę jakich użytkowników che?

To tyle bayo

Ps: sorrki za niezbyt przyjemny harakter pisma ale jestem wściekła.

7 komentarzy:

  1. Sorry,jeżeli to nieprawdziwe oskarżenie,ale... Czy ty ODGAPIASZ?! No bo ja też zrobiłam o tym notkę... Jeszcze raz sorki,jeżeli to tylko zbieg okoliczności.
    ~Juli$ z bloga juliandlps.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zabijaj nie zabijaj wogule nie kojarzę twojego bloga ja kojarzę tylko lokalne lps karmelowy blog minicreaturesworld tajemnicy świat lps i cytrusowy blog

    OdpowiedzUsuń
  3. :( Gdzie ja teraz będę wracać wspomnieniami? Lubiłam czasem sobie je poczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ty jedyna nie mogli jej Popradu odsprzedać komuś? ;(

      Usuń
  4. To jest tak że mieli zamknąć w sylwestra 2017/18 ale na prośbę użytkowników, przedłużyli ten czas aby mogli archiwizowac swoje blogi

    OdpowiedzUsuń