niedziela, 26 sierpnia 2018

DIY #1 notes w kształcie lps

Cześć dzisiaj pierwsze DIY z serii która będzie trwała przez 2-3 tygodnie. Będą się tu pojawiały DIY dla nas i dla naszych kochanych Petkow. Dzisiaj zrobiłam sobie notes w kształcie lps ale nie wyszedł mi jakoś prze ślicznie wam naleśniki wyjdzie jeżeli go zrobicie.

Niestety będzie dziś tylko kilka zdjęć efektu końcowego no no t dam radę tylko zrobić :(

Dobra zaczynamy pierwsze bierzemy kilka kartek formatu A4 bądź A3 wtedy zmieści nam się więcej na kartce.

Na jednej kartce rysujemy jakiegoś petshopa i go kolorujemy. Kiedy jest już narysowany to go wycinamy i albo go odrysowywujemy na kartce, albo kopiujemy kilkanaście razy kształt petka. Jeżeli wybierzemy druga wersje to oczywiście kopiujemy biała wersje.

Następnie wycinamy wszystkie wersje petshopa przykładamy do siebie i zaginamy troszkę lps'a najlepiej mniej niż pół. Zagięte części smarujemy klejem i sklejamy ze sobą.

Tak wiem że to DIY jest słabe ale starałam się tutaj kilka zdjęć mojego notesu.



Zapomniałam napisać że z tyłu malujemy notes na szaro lub czarno.




Bay

5 komentarzy:

  1. Oo, ciekawy pomysł <3 Ja niestety nie mam cierpliwości oraz chęci do podobnych rzeczy ;c Zawsze mi się nie chce XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to mam chcec do takich rzeczy a do pisania nie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i ładnie Ci wyszło :D Pamiętam kiedyś robiłam takie tylko że łączyłam spinaczem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ^^ Mam coś w tym stylu z Hannah Montana jeszcze z młodszego dzieciństwa. Heheh pamiętam, że przeznaczyłam ten notes na różne cytaty ;3

    OdpowiedzUsuń