sobota, 12 maja 2018

Lps'owy Wrocław

Hejo

Dzisiaj wyzalka info nwm ogólnie mam dola i potrzebuje was potrzebuje LPS blogerek które mnie nie wyśmieją nie zniszczą które mnie zrozumieja. 21 jadę do Wrocławia na 2 dni boje się moja klasa mnie przecież nie cierpi. Zastanawiam się też nad podaniem PRAWDZIWEGO adresu bloga przyjaciółce ale nie wiem czy ona mnie nie wyśmieje. Chce wziąć na wycieczkę kilka LPS i jednego kucyka mlp który jest dla mnie jak talizman? Przynosi mi szczęście czy coś? Ale boje się że ta klasa mnie wyśmieje. Jeszcze te okulary. Może zostanę? I chyba miałam wizję o tej wycieczce o mojej bff Julce że złamała nogę i nie mogę dopuścić żebyśmy poszły razem do motylarni.
To chyba na tyle pa jutro postaram się wrzucić coś z lps

5 komentarzy:

  1. Jeśli nie jesteś przekonana do tej przyjaciółki to chyba na razie powinnaś podawać adresu c;. Co do lps i kucyka to jeśli ci na nich zależy to je weź i ewentualnie schowaj je jeśli uważasz, że inni mogą cię wyśmiać. I nie przejmuj się nimi na prawdę ♥! Nawet jeśli by cię wyśmiali to masz nas, a oni zresztą skoro by się tak zachowali to nie są warci żeby cię nimi przejmować :<! No i jeśli chcesz pojechać to nie przejmuj się czy cię lubią czy nie tylko ciesz się wyjazdem :D! Mam nadzieję, że trochę ci pomogłam, hehe ♥.
    ~Karmel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale ona jest coraz bardziej dociekliwa jak na przyrodzie pisze posty. LPS muszę zabrać bo sesja a ten kucyk to wsumie mam go długo i to taki talizman że po prostu nie raz miałam pecha jak go je wzięłam. Tak mam was ale wy macie 13-14 lat jestem tu chyba najmłodsza i dziwnie się z tym czuje.

      Usuń
  2. Powiem tak; moim zdaniem o blogach, Yt o tematyce LPS nie należy nikomu mówić. Dlaczego? Powiedzmy, że przeżyłam zbyt dużo i doskonale wiem, czym to skutkuje. Szczerze nie polecam. Może i na początku jest fajnie, ale potem to czyste piekło.

    Co do zabrania Petków - inni ludzie nie mogą Cię ograniczać. Jeżeli chcesz je wziąć, weź, natomiast licz się z tym, że nie wszyscy są tak tolerancyjni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem jak to się skonczulo. Jednak ta Nadia wie o tym i mówi że fajny ale no cóż ja mam [CENZURA] klasę xD

      Moja klasa + tolerancja = error błąd rozwalanie systemu xd

      Usuń
  3. Zgadzam się z Galaxis i Karmel ❤︎

    OdpowiedzUsuń