sobota, 30 grudnia 2017

Pet City

U mnie jest godzina 20:11 i oglądam sobie top 30 momentów odliczanie na disneyu (ktu wi jak to się pisze) teraz jest reklama a po niej numerek 15 o już jest i uwaga uwaga jest to dowiecie się na końcu muhahahaha. Ale dzisiaj nie o Disney nie o mnie a o Pet City i o pewnym budynku w tym mieście.


Więc uwaga uwaga Pet City to cały mój pokój przy drzwiach wejściowych znajduje się brama miasta później inne takie nie istotne dla mnie teraz rzeczy więc chce wam powiedzieć o szkole. Tak o szkole o już jest 20.21 ale wcześnie. Wiecie co szkoła w Pet City to nie jest zwykła szkoła tylko szkoła podstawowo gimnazjalna ponieważ od godziny 07:30
 do 11:55 ma podstawówka a od 12:05  do 16:35 ma gimnazjum o 15 się skończyła więc powiem wam że było to miracululois czy jak to się pisze i uwaga w tej szkole są dwie klasy jedna to gimnazjum a druga to podstawówka ale doskonale się dogadują ( oczywiście uczniowie) macie i to tyle




Jest godzina 20:36 i jest reklama na disneyu ( ktu wi jak to się pisze 2) ale ja wam powiem co będzie 14 tak powiem wam to o godzinie eee teraz. Więc jest to uwaga uwaga









To












Jest










Elena z Awaloru (a to jak się pisze?)

O szczelaja fajerwerki
Pa zapomniałam wstawić zdjęcia ale co tam.

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł z tą szkołą! Być może ja również wprowadzę taki system... Mój pokój jest malutki i nie zmieściłabym trzech budynków; podstawówka, gimnazjum, liceum. Póki co chyba jednak zostanę przy metodzie mojego pomysłu - metodzie wykładów. Może też kiedyś coś o niej napiszę...? ^^

    OdpowiedzUsuń