piątek, 29 grudnia 2017

Podróbka prośba + kolaż



 Ohayo

Na wstępie chciałabym powiedzieć że wkrótce będę mieć nowego pet shopka najprawdopodobniej jak wyzdrowieje i pójdę z przyjaciółką do miasta miałam dzisiaj zrobić sesje na śniegu ale nie zrobię :(. Jak coś to dziś lub jutro wrzucę inna sesje ale nie na śniegu najwyżej w sylwestra. Nie wiem czy wiecie ale dzisiaj mam do was pytanie ( ̶K̶t̶o̶ ̶b̶y̶ ̶s̶i̶ę̶ ̶t̶e̶g̶o̶ ̶s̶p̶o̶d̶z̶i̶e̶w̶a̶l̶) czy te petki są podrubkami.

I to był wstęp



Ceny mają całkiem tanią chociaż może ja się nie znam zamówiłam bym sobie ale według mnie to podejrzane. Dobra co ja będę tu tyle  daje wam zdjęcia.

                              Taki petek za prawie 30 zł
jeszcze ta ilość był też spaniel za 12 zł ale ni mam zdjęcia.

I teraz czy to jest podróbka bo jak nie to może go sobie kupię.

        A teraz taka prośba chciałabym dołączyć do waszej spoleczbosci

I kolaz 

Dobra jak wyzdrowieje proszę kogoś o wydrukowanie tego albo o kupno tuszu do drukarki. Te tęczowe może będę mieć już wkrótce

A zapomniałam wrzuce jeszcze dziś opis dwóch lub trzech moich lps ów. 


A tym czasem bayo

1 komentarz:

  1. Ten spanielek to definitywna podróba. Pamiętaj - wszystkie LPS sprzedawane z Chin z ogromną ilością dostępnych sztuk to fake'i :)

    OdpowiedzUsuń