niedziela, 4 marca 2018

Koniec?

Tak ja wiem że Pewnie nikogo nie obchodzi to co tu się teraz napiszę przecież jestem tylko zwykła dziewczynka która chciała pisać o pet shopach ale nie będę dlaczego? Bo nikt mnie nie czyta jak Nikola napisała post było super a moje są niewidzialne wie albo oddam jej tego bloga albo go usunę wszystko zależy od niej pewnie ostatni raz widzicie mnie jako Wikqa gdyż to KONIEC.

Bay bay 

Wikqa


Uwaga uwaga teraz wszyscy się ciesza bo po kilku miesiacach nareszcie odchodzę 😀😀😀 Ej a tak wogule niedługo dzień kobiet wie tu taki wierszyk z internetu (leniuszek że mnie) Eh dawałam go kiedyś pa

5 komentarzy:

  1. Ja tam często wpadam i czytam. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie prawda że nikt cię nie czyta! na początku każdy ma mało komentarzy i wyświetleń i nic w tym dziwnego! Jeśli chcesz mogę w jakimś poście polecić twojego bloga, albo możesz a innych blogach w komentarzach zapraszać. nie odchodź :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odchodz
    ☹️☹️☹️☹️☹️
    Przecież dużo osób cię czyta i obserwuje lepiej popatrz na mnie nikt wogóle oprócz tego nikt ważny nie komentuje. Nie mogłabym się zająć twoim blogiem bo nie jestem taka jak ty nie mam pet shopów, wczoraj dowiedziałam się co to shorthair i custom, właśnie od ciebie, ostatnio czytałam pierwsze posty karmel, nie czytano jej zawiele a teraz patrz na nią (mega popular) zaufaj sobie pisz to dla przyjemności, pisz jak do pet shopów, nie zwracaj uwagi na to ile osób cię komentuje az w końcu gdy po raz pierwszy po długim czasie zwrócisz na to uwagę zobaczysz co się stanie...
    Wiem że twoje zniechęcenie zapoczątkowała utrata snowi ale przecież gdy przyjdzie wiosna znajdziemy ją
    Z moją pomocą nie odejdziesz😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że popełniasz błąd. Każdy z nas od czegoś zaczynał i wystarczy, że wkładasz serduszko w to co robisz, a efekty po czasie same przyjdą ♥

    OdpowiedzUsuń