poniedziałek, 19 marca 2018

Easter eggs tag #2

헤이 (koreański się kłania )

Nareszcie pierwsza część easter eggsu tagu yay .


Tak wogule wiecie że mam Instagrama i Facebooka? (Nuske LPS)

Teraz nudny vlog z soboty pozniej przepis i DIY dzisiaj będzie bez zdjęć gdyż nie jestem w domu i nie mam Petkow :(

Vlog:
7:23
Przypadkowa pobudka

9:29
Wstałam

10:59
Jem śniadanie

11:26
Jadę do sklepu

12:20
Jestem już w domu
14:28
Zabawa z pieskiem i kotkiem

14:56
Koniec zabawy

15:17
Jem obiad

18:00
Jem kolację

19:44
Oglądam coś w telewizji

20:00
Oglądam Smerfy 2 bo nie ma nic lepszego
22:30
Smerfy się skończyły i znów nie ma co ogladac
22:50
Idę spać

Przepis na ciastka francuskie

Składniki
Ciasto francuskie (do zakupienia w dowolnym sklepie np Tesco)
Jablka

Przepis
Z ciasta francuskiego wytnij nieduże kwadraty.
Jabłka pokrój w kawałki ale nie za małe.
Na środku każdego kwadrata połóż po jednym kawałku jabłka.
Następnie zawinił rogi do srodka i ich końcówki mocno przylep do siebie.
Między bokami mają być takie dziurki w kształcie łezki ale nie muszą byc
Następnie wyłożyć blachę papierem do pieczenia i wyłóż na nią ciasteczka.
I piecz w piekarniku w temperaturze ok. 250 stopni.
Muszą pięć się 15 minut lub więcej zależy jak się upieką.
Wyjmij je z piekarnika zostaw na chwile do ostygnięcia po lekkim ostygnięciu posyp je cukrem pudrem a następnie je zjedz smacznego

Przed zrobieniem ciasteczek zapytaj rodziców o zgodę.

DIY
Koszyczek wielkanocny
Potrzebne
Mały koszyczek
Małe jajka ok.7
Klej magic
Gdzieś 3 gałązki sztucznych bazi
Kurczaczek
Sztuczny mech

Przygotowanie
Do koszyczka wkładamy mech nastepnie przyklejamy jajeczka do mchu magickiem po bokach wbijamy bazie na raczke wkładamy kurczaczka i do środka możemy włożyć małego pet shopa

Dzisiaj to na tyle z góry przepraszam za błędy ale pisze to na telefonie to 아빠 (niemiecki)


EDIT: zdjęcie koszyczka

6 komentarzy:

  1. tylko fajnie by było jakbyś wstawiła zdj tego koszyczka ^^. No i radziłabym ci listę z innymi blogami przesunąć na bok bo średnio to wygląda ;3. Pozdrawiammm~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to właśnie edytować i nwm jak to przesunąć to coś się zrobiło jak tworzyłam stronę kontakt :/

      Usuń
    2. Po prostu klikasz na ten gadżet i przeciągasz tam gdzie chcesz ;) i śliczny ten koszyczek ♥ ijeszcze ten dziobak ;~; ♥ loff ♥

      Usuń
  2. Miałaś coś dopisac.... Ze to mój przepis...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądałąm smerfy 2 B) XD

    OdpowiedzUsuń