sobota, 24 marca 2018

Wiadomości dnia XXL #1

Nihao

Więc dzisiaj wiadomości dnia.

1.  Zrobię tu coś w stylu że na wstępie będzie parę informacji o moim życiu pierwsza taka informacja możliwe że będę nosić okulary.

2. Karmel i Juli$ zgłosicie się po nagrodę?

3. Będę prowadzić nowy kanał o wszystkim więc na blogu i na kanale o LPS (nuskë LPS) mogą się pojawiać rzadziej wpisy i filmy

4. Pomoże mi ktoś z wyglądem bloga?

5. Jak sprzątane pokój pojawi się specjal na 1000 wyswietlen.


To tyle ja się z wami żegnam i zostawiam was z tym filmem.

9 komentarzy:

  1. mogę ci pomóc z wyglądem bloga ^_^ a po nagrodę do cb napisałam [karmellps@onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam się nabrać? Czy ten film to zdjęcie czy ja go nie potrafię włączyć? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Jestem po raz pierwszy na twoim blogu! Świetny blog! Ide czytac starsze posty.. dodaje do liste ulubionych blogów..




    I mój blog - lpstomojabajkalov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Bardzo się cieszę za chwilkę wpadnę na twojego bloga ;).

      Usuń